Barnloppis

2010-03-27 @ 12:43:36
Jag har verkligen inte kunnat sova idag, om jag inte har vaknat av obekväma drömmar så har jag varit kissenördig eller så har bebis väckt mig med dessa underbara sparkar. Jag och mamma har varit på en barnloppis typ, fast allt var ju dock inte gammalt och vi kom hem med mycket fina saker. Lisa ringde mig och frågade om jag var där, då hon var påväg ner med lilla Wilma. Så där gick jag runt med Wilma i famnen och kunde inte sluta pussa på henne. Den lilla prinsessan är så fruktansvärt söt.
Idag händer nog inte så mycket, hade tänkt att plugga lite byta sängkläder och städa rummet. Designen på bloggen har löst sig, vilket jag tycker är otroligt skönt. Så om ungefär två veckor ser ni en ny design här vilket är skönt då jag inte alls gillar denna längre. Grattis säger vi till Emelie som har fått en liten flicka idag, guuud vad avundsjuk jag blir. Min längtan blir ju inte alls större, nee nee
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC