Beslutsångest.

2010-03-08 @ 19:12:18
Ja tror jag lider av beslutsångest, iallafall idag. Det är ju så mycket bra på tv idag, både stjärnkockarna och svenska hollywood fruar börjar idag. Självklart vill ja se båda två, men så ska de alltid lägga dem på samma tider som andra program som jag självklart kollar på. Stjärnkockarna börjar klockan åtta samma tid som familjen annorlunda, och svenska hollywood fruar ligger på samma tid som spårlöst. Varför ska ja alltid råka ut för detta, så typsikt. Spårlöst går ju faktiskt inte att missa, men jag får väl skita i familjen annorlunda och börja kolla på stjärnkockarna men undra om det verkligen är så bra som det verkar.? Jaja, var ju som sagt på barnmottagningen idag och det var verkligen jätte roligt, dock fick ja typ inte göra något alls mer än att få barnens uppmärksamhet när de skulle stickas i fingrar men jag lyckades bra faktiskt. Sedan delade ja ju även ut leksaker till de duktigare barnen. Maten är klar, så jag ska sätta mig och njuta rejält nu.
Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Har du sett den lille någongång? Jag vet inte heller vad som är stort och litet. Men i dom veckorna som du är så kan man vara jäkligt svullen vissa stunder och då är magen mycket större :)

2010-03-08 @ 20:02:36
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC