Blodtrycksfall gillas inte.

2010-03-17 @ 10:07:42
Jag har suttit hela morgonen i telefonen med mvc. Jag har fått svåra blodtrycksfall nu på morgonen och har varit nära på att ramla ihop flera gånger. Så hon tyckte jag skulle vila mig idag, då praktiken är påfrestande och sedan börja äta ännu mer och mer noga. Herregud jag äter jämt? så jag blir hemma idag. Om jag mår bättre ska jag gå till praktiken lite senare, men min handledare tyckte jag skulle fokusera på att vara hemma. Det var först prat om att jag och Robbin skulle åka direkt in till spec mvc för man visste inte om det var något med bebisen. Men efter ett tag kom vi fram till att bebisen mår bra då den rörde runt i magen, :) Vi pratade även om den sjukdomen som min kusin har, och när jag berättade att jag kände bebisen redan i vecka fjorton tyckte hon att det var ett mycket bra tecken. Och att vi inte behöver oroa oss så mycket, älsklingen har somnat igen, och Leo ligger och sover vid mina fötter.
Idag ska jag bli klar med bebisen kläder, då jag inte gjorde klart dem igår. Sedan är jag sugen på att baka, för ovanlighetens skull. Jag har varit sugen på ägg hela morgonen så tänkte göra en mega frukost. Har bara fått i mig två skorpor till frukost de tre senare veckorna så nu äntligen kanske jag får tillbaka min matlust på morgonen.
Bebis sparkar och har sig, kanske är det ett tecken på att den verkligen mår bra. Jag kanske inte ska oroa mig längre.
Kommentarer
Postat av: Emelie Andersson

Sv: Ja snart är bebben här :) 11 dagar kvar idag. Ja jag vet inte hur jag kunde bli så stor tidigt :O Jag tycket också att det var helt sjukt!

Menmen, det kanske var lite gammalt fläsk som hängde kvar så min mage såg större ut ;) haha!

2010-03-17 @ 10:49:09
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/
Postat av: Emelie Andersson

Haha eller hur ;)

Det hoppas jag med, börjar bli riktigt nervös nu!



Jag och pappan till barnet har bra kontakt, vi är jätte bra vänner. Han kommer vara med på förlossningen och sen ha barnet varannan helg eller liknande när barnet har slutat amma :)

Dock så kommer han inte vara på bb med mig och barnet, så de ska min mamma göra istället :)

2010-03-17 @ 12:05:14
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC