Design

2010-03-25 @ 21:25:14
Jag har velat byta design på bloggen länge nu, men just nu känns inte detta som "min blogg" längre, den är så opersonlig. Finns det någon där ute som vill hjälpa mig med en ny design, något som är lite mer personligt för min del?.
Jag har ingen lust att blogga idag, har inget direkt att skriva om. I morgon är jag ledig, och idag var alltså sista dagen på min praktik. Hur skönt var inte det, men jag ska ändå dit imorgon säga hejdå på riktigt och hämta mina saker. Jag ska även passa på att plugga i morgon och utnyttja min tid. Så jag senare kan skicka in mina uppgifter och slippa dem, i morgon kommer även min älskade syster hit plus min älskade systerdotter på lite mat gud vad roligt. Har inte träffat dem på länge nu, eller tja typ i måndags.. Jag kanske även ska till borås i morgon, jag får se.
Men är du intresserad av att göra en design åt mig, kontakta då mig på  [email protected] eller skriv en kommentar i kommentars fältet nedan.:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC