Det gick bra.

2010-03-05 @ 18:28:26
Som ja skrev innan så skulle Robbin någon stans, han var på arbetsintervju och den gick as bra!!:) Han är bland dem utvalda och får reda på det nästa vecka. Han var överlycklig när ja hämta honom, i morgon är det ju också en stor dag så jag och Robbin eller tjaa rättare sagt det blir nog jag som bakar.. Så de blir tidig uppgång då dem ska vara klara klockan tolv. Ikväll blir det riktigt fredagsmys, blev ingen bio då jag inte kände för det alls. Så vi har fixat film och köpt lite godis och sånt som hör till. :) Så jag tror inte det blir så mycket mer bloggande idag, vill ju vara med robbin. Inte sitta vid en data för att göra mina läsare nöjda.
Det var många som missuppfattade mig enligt de tidigare inlägget, självklart finns vännerna kvar men som jag sa känns det inte som om man ligger på samma nivå, och man dras till människor som är i samma situation.
En blogg är till för att skriva om sina känslor och sånt så att säga "nej josefin du har fel" tycker jag inte man ska göra alla känner olika så håll era negtiva känslor för er själva. Tack!
Hoppas ni får en bra fredag, så hörs vi i morgon.:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC