En blogg, som inte är för allas öron.

2010-03-29 @ 18:40:53
Som många vet har jag även en blogg som kräver lösenord, då jag inte väljer att skriva allt offentligt. Jag har valt att byta lösenord nu, då jag tror att lösenordet har spridit sig och jag har haft mer läsare än vad jag brukar ha innan. Så ni som vet med er att ni har mitt lösenord, kontakta mig på min mejl eller på något annat sätt. Så ska vi se om vi inte kan lösa det med det nya lösenordet. Dock så ger jag bara ut lösenordet till personer jag känner förtroende för.
Så kontakta mig på [email protected] om du fortfarande är intresserad av att läsa min lösenords skyddade blogg.
Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Lycka till! Nu får vi se ifall slumpen hamnar på dig! Ha en bra dag :)

2010-03-29 @ 19:06:55
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC