en dröm som blev sann

2010-03-03 @ 21:36:28
Som jag skrivit om tidigare, skulle min moster Linda ha barn den 15:e februari, men hon gick ju över tiden. I natt har ja drömt om att de fick en liten son, hela natten har jag drömt om denna lilla prins och han skulle heta det konstigaste namnet efter de andra, de gick från charlie som faktiskt är fint till jorgen som är lite annorlunda. Är de ens ett namn?. När jag sa till Linda som min moster heter, men vad ska lillprinsen heta nu då? i drömmen så vaknar jag av att telefonen ringer det är Magnus min mosters sambo. Han var så glad att han nästan grät, de hade fått en liten prins han var äntligen här han mådde bra och han var alldeles perfekt enligt Magnus beskrivning. När ja berätta att jag precis hade drömt att de fick en pojk sa han att ja måste vara synsk. Ja vem vet, de kanske är så eller så var de bara slumpen. Jag har ju många gånger drömt om att jag och robbin ska få en liten melwin och om detta stämmer att vi väntar en prins då börjar jag nog undra lite. Eller så är det som sagt bara slumpen, men idag blev jag en kusin rikare, och jag längtar tills ja får hålla denna lilla krabat. Jag läntar ännu mer tills min och robbins bebis kommer, men jag hoppas att tiden går likafort som den gjort hittills. Nu ska jag snart sova, börjar halv nio i morgon. Nu ska ja sova, men först ska ja höra vad Linda säger som pratar med mamma.
Äntligen är du här, lilla pris som vi alla har väntat..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC