En ledig fredag.

2010-03-26 @ 08:47:28
Gud vad skönt det var att sova en timma extra idag, jag har ju gått upp så tidigt nu dessa dagar under praktiken. Fem veckor har gått och jag är klar med praktiken, jag är faktiskt nöjd med min tid på vårdcentralen. Det var lite segt i början, men lagom till vecka fyra-fem så kunde jag allt lagom till slutet. Men så är det ju med allt, man lär sig allt i slutet av tiden.
Idag har jag inte så mycket planer faktiskt, jag ska fixa lite här nu och sedan åker jag till Borås och hälsar på världens bästa Emilie en liten stund. Sedan ikväll kommer min syster + systerdotter hit på lite fredagsmys. Otroligt mysigt tycker jag, Annars så händer inte så mycket idag faktiskt, ska plugga lite när jag kommer hem. Och helgen i sig kommer bestå av plugg faktiskt, men det är skönt när det väl är klart sedan.
Ligger i sängen och kollar vakna, och snart är det dax för frukost. Har äntligen börjat få tillbaka min matlust på morgonen, så vi får se om det finns något ätbart hemma hos mig idag. Men det finns det alltid;) 
Det närmar sig ultraljud nu, jag kan inte förstå att jag snart har gått halva tiden.
Kommentarer
Postat av: carrå - 18 år och gravid

Ja visst är det fantastiskt :).

ja, bara en känsla jag har, men min känsla verkar inte vara så bra då jag trodde jag skulle få en kille, men men haha :)

2010-03-26 @ 08:55:04
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Postat av: PUSSY SUGAR

Ja, jag hoppas att hon bara "halkar" ut ^^ haha

2010-03-26 @ 09:31:29
URL: http://jfallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC