En mysig söndag.

2010-03-28 @ 19:03:43
Jag tycker det har varit en riktig mysig söndag idag, den har inte gått för fort fram och inte varit allt för seg heller. Sen är ju nästan alltid söndagar trista, men jag har fått någorlunda mycket gjort idag. Mat gjorde jag till hela familjen, vilket var mycket uppskattat. Sedan unnade jag mig ett bad, och nu har jag bäddat rent och plockat i ordning på rummet. Så jag kan kolla på tv i kväll med gott samvete. I morgon är en ny vecka, och det betyder fyra skoldagar sedan en veckas lov. Vilket känns behövligt nu efter denna långa praktiken. På lovet har jag inte planerat så mycket, det blir ju ultraljud och sedan åker jag även till halmstad ett tag. Eller tjaa unnaryd lite utanför, jag och mamma åker till faster+ kusiner.
Jag hade tänkt att göra mig en kopp te nu och läsa den nya föräldrar tidningen mamma kom hem med till mig.:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC