En speciell dag.

2010-03-18 @ 21:52:50
Även denna dagen börjar gå mot sitt slut, och ja ska snart sova då jag ska upp tidigt i morgon. Jobbar lång dag från 8-17 så det är bäst att vara utvilad. Fast imorgon är det bara jag och B, och knappt några doktorer så det ska nog inte vara någon jätte hektiskt dag. Och vi städade alla rummen idag, så vi slipper göra det i morgon vilket är skönt.
Idag är det en mycket speciell dag, för det är min och robbins tremånaders dag.:) Se där, fast jag tycke det känns som vi har varit tillsammans hela livet. Dock har jag inte träffat honom idag, då jag har pluggat lite när jag kom hem. Men jo jag har visst träffat honom han sov ju här sedan i tisdags ja minnet är inte alltid på topp hos mig. Men sådant är livet.
I mitt förra inlägg berättade jag mina djupaste hemligheter som inte alls många vet om, jag har fått så mycket fina kommentarer på bloggen och personligt. Denice lämnade ju några otroligt fina kommentarer, denna tjej är otroligt söt någon som man bara vill krama om och berätta hur tacksam man är för dessa fina rader. Dock bor ju hon i Stockholm vilket inte är det närmaste här, så jag får ta bloggen till hjälp. Så tack tack tack söta Denice, dina ord värmde otroligt mycket idag.
Nu ska jag gå och sova, så godnatt kära läsare..
Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma <3

Jag läste ditt inlägg om ditt liv :( Gud va jobbigt ...stackars dig!!!

Men nu har du mycket att leva för, du har ditt barn och fin familj att leva för. Jag hoppas att du aldrig behöver må sådär igen :( jävla idiot pojkvänner du har haft!! Men nu har du din robbin :) Lyckligt!!



kram Love

2010-03-18 @ 22:11:12
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

gulle du :)) Tack själv för att du delade med dig!!



sv: Haha jaså du? Men det kommer säkerligen upp i bloggen sen :)

2010-03-18 @ 22:21:07
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC