Fika och kvällsmys

2010-03-27 @ 16:59:49
Apu uppgiften är nästan klar, och jag är grymt nöjd med den. Har suttit med den i nästan två timmar. Jag var ju helt inställt på att det var söndag idag, och därför skulle ja plugga röven av mig. Men de är ju bara lördag, nåväl. En uppgift är klar och det känns bra, då kan jag göra en av dem i morgon så har jag ända gjort två uppgifter denna helgen. Snart blir de lite fika här hemma och sedan har jag tänkt att krypa ner i ett bad. Jag har fått så fruktansvärt hemska fötter nu under graviditeten, oavsett hur mycket jag smörjer in mina fötter så får jag svåra sprickor i hela hälarna. Nu har dem blivit så djupa så det verkligen blöder så fort jag sätter ner foten i stort sett. Usch jag tycker så synd om mig själv, haha för det är en liten smärta att gå runt med dessa fötter. Ikväll ska de bli riktigt lördagsmys här hemma så det blir pizza. Slår på stort idag. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC