Fy vad tråkigt.

2010-03-15 @ 12:25:44
Jag har kommit tillbaka från lunch för ett litet tag sedan har igentligen rast till halv men tycker det är så drygt att sitta där och höra på deras tjat om snön och hur dåligt jobbet är. Jag trodde jag slutade halv fyra idag, och jag hade börjat räkna ner timmarna nu. Så otroligt segt här idag, denna praktik har verkligen inte varit rolig. Fy så jag klagar, men iallafall gick ut till mitt schema för att se när jag slutar HAAALV FEM!! fyfan det är ju en timma mer än vad jag har räknat med, jag tror jag dör här snart har typ inget att göra. Sitter och drygar på fejjan och gör skolarbeten, oj så roligt.. Det är en underbar dag, hade hällre varit ute och gått en långpromenad med R och leo, men ack nej..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC