Godmorgon

2010-03-21 @ 10:05:10
Här vaknade vi för en stund sedan, eller iallafall jag och plutten, som sparkar omkring. Robbin sover fortfarande och likaså gör Leo. Riktigt tråkigt, det blir ju lite ensamt då. Söndag idag då, denna helgen har absolut inte gått fort, utan i lagom takt enligt mig otroligt skönt och i morgon gör jag min sista vecka på praktiken och sedan återvänder jag till skolan. Jag har kommit på att folk måste få en chock när dem ser mig. Jag har ju haft praktik + lov så jag har ju inte varit i skolan sedan jag var i vecka 12. Och sedan dess har ju magen växt en hel del. När jag kommer tillbaka till skolan är jag i vecka nitton, och veckan därpå ja då är det tack för screeningen på bebis. Då vi även får veta kön förhoppningvis.
Idag har jag rätt mycket att göra, jag ska plugga samt göra i ordning mina garderober. Jag har så mycket kläder så jag vet inte hur jag ska få plats med nya, plus att jag inte ens kan använda allt nu när magen bara växer och växer. Sedan ska ja även göra mat tills mamma kommer hem, det blir ungstekt falukorv med potatismos. Och sedan ska ja dra ut Robbin på en promenad också, det är mina planer för dagen så får vi se vad som hinns med.
Imorgon jag jag in i vecka 18 (17+0), hur räknar ni det här med veckorna, eller hur räknade ni när ni var gravida?.
Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: hihi tack :)

2010-03-21 @ 10:30:38
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC