gos med magen och tv tittande

2010-03-03 @ 20:06:08
Har för en liten stund sedan ätit kvällsmat, fylld barkis som de så fint heter. Alltså barkis bröd som man kan fylla med vad man vill som sedan gratineras i ugnen. Vi fyllde våran med köttfärs som man steker med champinjoner och paprika. Sedan har man i cream fraiche om ja inte minns fel, så strör man lite ost över och in i ugnen. Ja detta är alltså fylld barkis som vi åt med fetaost och sallad mycket gott faktiskt. I skrivandes stund kollar jag på halv åtta hos mig, man har ju alltid sett att folk gör lite "finare" mat. Men idag tyckte ja de var lite snålt att bjuda på en pastarätt?, liksom band spagetti parmesan bacon och svamp kan väl vem som helst röra ihop det ligger ju liksom inte på någon svår nivå?. De kan ju även min systerdotter melia göra och hon är fyra år, fem i oktober. Nej jag tyckte inte det var någon direkt mat man bjuder på, eller det skulle inte jag gjort iallafall. Kanske om de handlade om någon lätt lunch men inte annars.
Tio minuter senare

Haha jag lyckas alltid göra hundra saker när ja ska göra ett nytt inlägg nu är de drömmen om Italien som har premiär verkar väl sådär bra men men kan alltid få en chans..
Det har ju inte kommit in någon magbild än, vilket jag tycker är lite tråkigt. Jag har försökt att ta någon bra bild med systemkameran men har inte lyckats med detta min kamera vet jag inte vart den är, och blir inte så superbra bilder från min iphone såå bilden/ bilderna kommer in senare än vanligt. troligtvis på fredag när robbin kommer hit, men men bilder kommer.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC