HAHAHA!!

2010-03-27 @ 18:16:57
Hannah Andersson, ung mamma i Gävle, frida johansson. Konstigt att det är samma adress, var du inte ung mamma nyss och hette  Hannah andersson, och varför i helvete skulle jag göra abort? då hade jag väl aldrig suttit här gravid nu eller?.. Ska ja ta mitt liv för att du säger det?. Du verkar ju ha ett bra liv som sitter och läser min blogg, har du inget bättre för dig?. Det är ju bara synd om dig själv att du måste hitta på olika identiteter, för att du inte kan stå för vem du är. Fortsätt lite till, snälla gör det. Så kanske det känns bättre sedan då du har klagat på hur dålig jag är. Men jag tar inte åt mig av dina mesiga kommentarer. Jag finner ingen mening med detta. Om du ska snacka om mig, så ta då reda på lite fakta om mig istället för att snacka om sånt som inte stämmer.
Kommentarer
Postat av: M

det är bra att du är stark josefin. Du kommer klara detta fint. Du och jag är inte bästa kompisar men det struntar jag i, du klarar detta.



Lycko hälsningar

2010-03-27 @ 18:35:41
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

lyssna inte på sånt skit och skit i och svara (även om man vill försvara sig)! Usch hatar såna människor som bara vill förstöra!



sv: tack för frågorna ska svara lite senare :)

2010-03-27 @ 19:46:47
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC