ingen ostkorv

2010-03-04 @ 21:58:01
Vi åkte till borås idag jag och robbin, MEN! jag fick inte min ostkorvden var slut fattar ni hur sur ja blev? Inga bebiskläder till lillprinsen blev de heller då det inte fanns något alls. Fy vad ja blev besviken, fick nöja mig med mc donalds och självklart kom illamåendet efter. Men med några djupa andetag så försvann de haha:) Jag är sur, robbin har tagit så fina kort idag på magen. Neeee!! men då funkar ju det inte att installera den jävla systemkameran. I morgon blir de lite jobb, och sedan ska ja upp till skolan en sväng och senare på kvällen drar ja och robbin till borås inte för att äta ostkorv utan för att kolla bio..:)
Kommentarer
Postat av: Angelica

Lillprinsen? Tänk om det blir en liten prinsessa då? ;)

2010-03-04 @ 23:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC