Inte min dag idag.

2010-03-26 @ 22:13:09
Nej det är verkligen inte min dag idag, kommer ni ihåg när ja skrev innan. Då jag precis var färdig för att åka och skulle dricka ett glas vatten och fick en stor vattendroppe i ögat?. När jag och alex drar ner till vc för att hämta mina saker tror ni inte jag lyckas typ slå in mitt finger i skåpen i omklädningsrummen?. Jo men visst lyckats jag med det och har nu ont i fingret som fasen. Dock tror jag inte det är någon fraktur då jag har nästan full rörlighet i fingret. Det kan snarare vara någon stukning eller något, men jag tycker synd om mig själv kan knappt använda ringret hahah. Jag har verkligen tur idag, eller inte.. Tänkte sova om en stund, men först kika runt lite. Jag hamnar alltid inne på sidan babyshop av någon konstig anledning haha..:)
Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Jo jag kan tänka mig det tyvärr :( Är allt bra med dig och magen? :)

2010-03-27 @ 08:25:35
URL: http://crazybarbiedoll.blogg.se/
Postat av: Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

Absolut kan jag göra en design åt dig. Jag tar 150 kronor för en design. Så om du är intresserad så kan du skicka över bilder och önskemål till min Mail som är: [email protected].



Ha det så bra!

Kram

2010-03-27 @ 10:00:40
URL: http://itssaraslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC