Jag kör inte härifrån förens jag har fått en sur banan. !

2010-03-19 @ 19:30:03
Jag slutade tidigare på praktiken idag och åkte hem till robbin och sedan åkte vi till ica som vanligt. Lite roligt när vi handlar nu för tiden, det blir alltid samma saker i våran korg. Godis, chips och dipp med tillbehör. Och i godispåsen är det alltid nästan samma godis. När vi sätter oss i bilen frågar jag robbin om han kan ge mig en sur banan. Ni vet såna dära sura rosa skumbananer? men hepp de kunde han inte. Jag körde surt från parkeringen men stannade på närmsta parkering. Vad gör du? Jag kör inte här ifrån förens du ger mig en sur banan robbin. Mycket riktigt så fick ja min sura banan och jag körde vidare hemåt.
Snart blir de taccos här hemma, är jätte hungrig har inte ätit sedan klockan tolv. Vet inte ens hur jag har klarat mig, synd att ingen kan ta kort nu jag ligger i sängen med datorn i knät jämte mig ligger en trött leo snuttandes på hans gigantiska nalle, och nedanför honom ligger robbin och spelar något jävla spel på min telefon. Det måste vara en vacker syn detta. Ikväll vet jag inte vad som händer alls, blir väl att ta det lugnt här hemma, blir så fruktansvärt trött nu för tiden, så att vara hemma och kolla på någon bra film eller liknande är väldigt skönt dessa dagar. I morgon är tanken att jag ska göra indisk mat här hemma, hur ska detta gå?..
Kommentarer
Postat av: Emelie Andersson

Tack :D

2010-03-19 @ 22:09:53
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/
Postat av: Gravid & Mamma till två flickor

Kikar in här för första gången.

grattis till bebisen i magen. :)



jag lägger till dig på bloglovin' så jag inte missar något. Hihi

2010-03-20 @ 07:52:47
URL: http://milliez.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC