Jobba på en ledig dag.

2010-03-11 @ 08:10:08
Jag skulle igentligen vara ledig idag, men ska snart åka till jobbet och vara där ett tag. Hade tänkt gå hem i vettig tid för jag är typ helt slut efter dessa dagar på praktiken. Så tänkte jobba till två tiden och sedan går jag över till Fia, har inte sett henne på hundra år känns de som eftersom vi har haft praktik i tre veckor så de ska bli trevligt. Hon har ju inte sett mig sedan jag hade en liten mage, så vi får se vad hon säger när hon ser mig. Trots att jag har haft praktik så har de flesta av mina läsare hittat tillbaka, vilket jag tycker är kul. Alltid roligt när många personer läser bloggen, från mina 180 läsare, fanns bara ca 40 kvar och igår hade jag 80 unika igår. Så det är riktigt roligt, nu ska ja göra mig i ordning och leka doktor ännu en dag. När danske doktor c är där, är det kul så jag vill ha han där resten av praktiken. Lite humor på avdelningen skadar ju inte..
Nej nog tjatat nu ska jag snart göra mig i ordning.:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC