Lillprinsen.

2010-03-14 @ 20:27:04
Som jag skrev tidigare i bloggen, så skulle vi till jönköping idag därför har det inte blivit någon uppdatering. Mamma pappa jag och robbin åkte till jönköping först till media markt där jag köpte en dammsugare till mig och robbin för ynka tvåhundra tror ja, riktigt kap! Sedan åkte vi vidare till biltema, då passde jag robbin och mamma ta med leo in till en djuraffär där inne så han fick välja godis. Man får nämligen ta med djur in, bara de inte kissar där inne. Han blev as glad av att gå in där, men vad tror ni han gör sedan, han kissar på en hink! Ingen såg de som tur var, och förhoppningsvis var det inte mycket haha sjukt pinsamt så jag gav kopplet till mamma och jag och robbin gick glatt vidare som om inget hade hänt. Leo fick sitt godis, och gick nöjt ut och kissade klart. När pappa var klar på biltema, åkte vi vidare till ikea. Vi gick runt där lite och robbin köpte två korvar till mig innan vi skulle åka för jag var så hungrig, dock kunde ja ju inte ta bägge korvarna själva så robbin gick ju stå där med en hel korv i handen tills jag hade ätit upp den första :). Vi åkte sedan vidare till grönagatan där min moster bor, Linda och lillprinsen hade dock inte kommit hem ännu men magnus var hemma. Tillslut kom dem hem, och guudars vad söt han var. Vi passade på att gratulera moster linda som fyllde år förra veckan då hon inte ville ha kalas på sin födelsedag då det var i samband med hemkomsten från bb. Sedan fick ju även lillprinsen paket, av mig och robbin fick han en spargris från cult mycket fin och de blev otroligt glada för den.:) Sedan bestod den dagen av mys med lillkillen hade mycket svårt att släppa honom där, och det gjorde att jag längtar mer och mer till våran bebis verkligen är här.
nu blir de mys med robbin, då han stannar tills i morgon.:)
Kommentarer
Postat av: Mojsan

Det är så himla mysig med bebisar! :)

2010-03-14 @ 20:54:09
URL: http://myaxel.blogg.se/
Postat av: Finni

Hur går allt? :)

2010-03-15 @ 07:46:24
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC