Matlagning

2010-03-20 @ 14:34:47
Tanken idag var att vi skulle göra indisk mat lite senare på kvällen, men eftersom mamma jobbar till tre så lagar jag och robbin middag istället. Hasselbakspotatis (?) heter de så, kött sås och sallad. Medans R är så duktig och skalar potatis så passar jag på att kika in här och uppdatera lite. Idag skulle vi igentligen till borås, men jag har typ inga pengar och jag är otroligt trött idag. Så vi åkte ut till pappas maskinhall så han fick fixa bilen, fläcktremmen var lös. På vägen dit stanna vi till vid granngården och inhandlade en aktivitets leksak till leo samt lite godis. Ikväll blir de lika lugnt som igår, får hoppas att jag inte somnar vid tio tiden som igår bara.
Just nu sitter jag här med godis påsen, och mina älskade sura bananer, bara jag som gillar dem? Och kollar på när robbin städar i köket, så duktig han är.:)
ska återgå till matlagningen nu, men skriver mer ikväll.:)
Kommentarer
Postat av: Gravid & Mamma till två flickor

Åh vad sugen jag blev på hasselbackspotatis nu då.. kanske blir till middag. Tack för tipset ;)

2010-03-20 @ 15:38:12
URL: http://milliez.nu
Postat av: Gravid & Mamma till två flickor

Ja verkligen :)

Allt bra med dig annars idag?

Kram

2010-03-20 @ 18:16:32
URL: http://milliez.nu
Postat av: Gravid & Mamma till två flickor

Det tror jag det :D

Jag är 22år blir 23 i sommar :D

2010-03-20 @ 18:37:22
URL: http://milliez.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC