Mätt och belåten.

2010-03-13 @ 19:46:07
Åt för en liten stund sedan kvällsmat, riktigt gott pappa hade beställt hem en styckad gris så vi fick hem i massa hundratals påsar idag, okej kanske inte hundratals med många. Så vi åt kött, hasselbackpotatis, sås och sallad idag. Otroligt gott, pappa och melia min systerdotter är ute och går med leo, och på vägen ska pappa följa melia hem. Mamma är på ica och robbin diskar. Visst är han duktig?.:) Okej jag tog bort alla tallrikar och sånt, men han får göra det tråkiga haha. Vi var på ica innan och handla massa onyttigheter tills ikväll. Godis, taco dipp chips och chili ostbågar samt blomkål. De ända som faktiskt inte var onyttigt jag var sugen på att dippa grönsaker nämligen, och vi hade de mesta hemma utom blomkål så vi kommer väl ligga och fisa inatt. Iallafall robbin och hans känsliga mage, oj varför tänkte jag inte på det?. Det händer inte så mycket på dagarna nu, så det finns inte så mycket man kan skriva om. Jag åker till praktiken är där hela dagen och kommer hem helt slut och lägger mig i sängen och somnar, ungefär så är det varje dag och har varit i tre veckors tid. Nu är det bara två veckor kvar på praktiken, vilket är skönt då det börjar bli lite tråkigt och man vill ju träffa sina klasskompisar igen. På måndag går jag in i vecka sjutton också, herregud!! jag har snart gått halva tiden, vart tar allt vägen. Jag hoppas ju inte det går såhär fort när plutten är ute också för då blir han eller hon typ arton innan jag hinner fatta att jag faktiskt har blivit mamma. Nu ska jag gå och hjälpa älsklingen, att fixa allt som ska finnas vid tv'n sedan. Hoppas ni får en trevlig lördag.:)
Kommentarer
Postat av: Mikaela, 18 år och gravid.

Kikar in och säger hej :)

2010-03-14 @ 14:51:14
URL: http://goesbothways.blogg.se/
Postat av: RonjaCarlberg

Låter som en bra lördag:)

2010-03-14 @ 14:58:35
URL: http://ronjiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC