Mys hos familjen Carlsson.

2010-03-06 @ 18:51:00
Som ja skrev tidigare så var det en mycket speciell dag idag, Robbins föräldrar gifte sig!!:) Så jag bakade cupcakes i två timmar stressade som en idiot och sedan åkte jag upp till älsklingen. De bjöds på god mat och sedan fikade vi med mina cupcakes som verkade vara otroligt goda de gick åt väldigt bra. Sedan var jag alldeles slut så jag däckade i sängen med robbin vid min sida ett tag. Sedan bydde vi ställe och landa i soffan ett tag, nu är vi hemma och robbin hjälper pappa med att lägga upp någon maskin på blocket. Jag sitter och kollar ner på magen och försöker förstå när den har vuxit såhär mycket det är verklogen en kula nu även när ja ligger i sängen och rörelserna kommer allt oftare men dem är fortfarande svaga. På månad går jag in i vecka 16 herregud, jag trodde inte tiden skulle gå såhär fort men jag njuter verkligen av varje sekund jag älskar denna lilla kula ja bär på. Jag spenderar även denna kväll med robbin, vi har pratat om att äta kina mat idag då ulricehamn har sveriges godaste kinamat typ haha.:) Så vi får se om han vill detta sedan, sen skulle vi nog kolla på melodifestivalen om jag fatta robbin rätt blir en riktigt mysigt kväll som vanligt. Vad ska ni göra denna lördagskväll?
Kommentarer
Postat av: Denise

sv: Ja det var verkligen jätte mysigt. Snacka om att man hade lite seperations ångest när han var ute men man fickju honom i stället :) Men saknar den än i dag och längtar redan tills jag får ha en mage igen :)

2010-03-06 @ 20:20:40
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: carrå 18 år och gravid

oj det var en redig kula, man märker verkligen att magar växer och ser olika ut, det är intressant, min kula är inte det minsta lik din,

2010-03-07 @ 08:47:12
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC