Mysfredag

2010-03-26 @ 20:13:52
Ingen bra dag, jag fattar inte varför det är så svårt för mig att acceptera att det har blivit såhär. Jag har tyckt synd om alla andra gravida som har varit i samma situation som jag själv är i nu. Att jag själv sitter just i denna sits, är svårt att förstå. Men de kommer bli bättre om ett tag kanske jag har glömt det delvis. Och mitt hjärta kanske har läkt lite. Nu ska ja mysa med världens bästa familj, bara min bror som fattas han är hos flickvännen i stockholm och sitter just nu och kollar djurgården - brynäs.
Hittat massa fina saker jag ska klicka hem till bebis sedan, men väntar efter ultraljudet. Då det är lättare att köpa.
Nu ska vi gå och mysa, bebis och jag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC