Mysig dag.

2010-03-30 @ 21:20:35
Gud vad denna dagen har gått segt, är det bara jag som har tyckt det?. Eller är det bara för att jag ser fram emot ultraljudet så mycket. Jo antagligen, jag och mamma var iallafall nere på stan innan idag. Ni tror inte jag glömmer mitt present kort hemma då?. Jo men självklart gör jag det, alltså blev det inget inhandlat men jag ska ju till borås på tisdag och då har även studiebidraget kommit så då har jag lite mer pengar att röra mig med. Gud jag sitter här och gäspar ett flertal gånger per minut, tror det är dax för mig att sova när som faktiskt.  Dock behöver jag gå och duscha för såhär kan jag inte visa mig i skolan i morgon.  I morgon är en otroligt kort skoldag vilket är otroligt skönt. Slutar redan halv ett, sedan ska jag förbi rektorn en sväng haha. Alltid trevligt att ha ett samtal med henne, och nej jag har inte gjort något allvarligt. Nu ska jag upp och duscha och sedan gå och lägga mig, man blir bara så pigg helt plötsligt när man går och duschar..
För övrigt har detta inlägget tagit mig närmare en timma och skriva då jag har fått kastat leos mega nalle hela tiden, och lika fort kommer han glatt med den i munnen. Leo är söt han.
Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Annars så hade det varit super roligt att ses ju :)

2010-03-30 @ 22:01:56
URL: http://crazybarbiedoll.blogg.se/
Postat av: Jessica

Sv: Jo jag vet men ja kommer att ta ur den när magen blir större å det börjar spänna. eller så köper jag ett speciellt navelsmycke som är till för att ha under graviditeten :D

2010-03-30 @ 22:25:46
URL: http://crazybarbiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC