Någon rubrik?

2010-03-21 @ 20:11:22
R har åkt hem, och jag har pluggat lite extra snart börjar jag bli klar med en uppgift i turism och resor vilket är skönt. I morgon gör jag klart restrerande har jag bestämt, så jag sedan kan skicka in dem så jag kan släppa det.. 
Även min apu uppgift är snart klar, vilket är otroligt skönt. I morgon går jag in i vecka arton, herregud vad de går fort. Ska fixa sängen och sedan ska jag nog sova, så jag är pigg tills i morgon.. Jag är så trött, har verkligen hållt igång hela dagen. 

Kommentarer
Postat av: Teresa - Mamma till Melwin

SV: Aw, tack så mycket! :) Hur går det med bebben i magen? :) Kram!

2010-03-21 @ 22:30:19
URL: http://teresamattsson.blogg.se/
Postat av: Madde- mamma till julia

Sv: Ja de går jätte bra de :) ingen fara!

2010-03-22 @ 14:00:26
URL: http://maddeungmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC