Natti.

2010-03-24 @ 22:50:05
Efter en jobbig och påfrestande dag, ska jag försöka lägga ifrån mig datorn och sova. Jag har knappt sovit tre timmar på två dagars tid och jag förstår inte ens hur jag kan vara vaken eller fungera normalt på dagarna. I morgon blir de 4 timmar på labb och sedan spenderar jag resten av dagen på avdelningen. Jag ska kolla om jag kan sluta lite tidigare på fredag känner att jag inte orkar med allt så länge. Men de kanske blir bättre på fredag, vi får se.
förstår inte varför min älskling ska hålla på att vara aktiv på kvällen, jag har försökt säga att man ska sova nu. Men då får jag mer sparkar, en envis liten plutt.
Jag har tänkt på detta med namn, det finns så fruktansvärt mycket fina namn. Och jag har nästan mer och mer valt bort melwin då det blir så vanligt nu för tiden. Alla döper sina söner till melwin nu för tiden. Så ett annat namn har tagit toppen hos mig, flicknamn är också väldigt svårt.. Om tretton dagar ska jag allt kika vad som finns i magen, vad tror ni flicka eller pojke?.
Kommentarer
Postat av: carrå 18 år och gravid

En kille tror jag faktiskt :)

2010-03-25 @ 06:59:36
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC