Och så var denna helgen nästan slut.

2010-03-07 @ 20:46:25
Ja även denna dagen börjar gå mot sitt slut och en ny vecka börjar och jag går in i vecka 16. Vilket är mycket välkommet, idag har det inte hänt så mycket faktiskt. Ja gjorde ju som sagt fjärilskyckling till familjen vilket var mycket uppskattat och senare gick ja och robbin ut och gick med leo. Dum som ja var skulle ja springa upp för stans brantaste backe med Leo, bara för att visa robbin att ja kunde fortfarande. Hah!! skulle jag ju dock inte gjort, fick så ont i magen så jag inte visste vart jag skulle ta vägen så när vi väl kunde gå hemåt igen gick vi i en mycket långsam takt för att jag skulle orka hela vägen hem. Så inga mer springrundor med leo från och med nu, det får bli mer sen när mitt lilla hjärta är utanför kroppen istället. När vi väl va hemma kollade vi på 16 and pregnant första säsongen, har sett den tusen gånger innan men såg den igen. Och gud va ja lipa när Tyler och hans flickvän skulle adoptera bort deras lilla dotter jag låg där med handen på magen i Robbins famn och verkligen grät och älsklingen's tröja var verkligen blöt efteråt. Jag förstår inte hur man klarar av att lämna ifrån sig sitt eget barn som man har burit i nio månader och fått en speciell relation med redan från början. Byggt upp en obeskrivlig kärlek och sedan bara lämna bort det som man en gång skapat, och sedan leva med en saknad.. Usch nej jag skulle inte ens kunna tänka tanken att jag och Robbin skulle lämna bort vårat lilla barn. Hur ser ni på detta med adoption har ni andra åsikter än vad ja har?
Ska alldeles strax sova, är så fruktansvärt trött, älsklingen gav mig en helkropps massage innan och jag är liksom fortfarande i trans haha, så bäst att sova medans man är trött. I morgon blir de jobb från 8-16 på barnmottagningen tror de blir riktigt roligt faktiskt.
Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Underbart mysigt e det :) När kände du första foster rörelserna då? :) Usch jobbigt med kräkbläk! Jag slapp det, lucky me haha :D

2010-03-07 @ 21:24:03
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Carrå - 18 år och gravid

Jag håller med dig till fullo, jag skulle aldrig kunna lämna bort mitt barn, som jag fött och burit på, skullle aldrig klara av dig, satt precis som dig när jag såg detta avsnitt och grät som en unge med handen på magen. fruktansvärt, man måste vara ritkigt stark om man orkar gå igenom en adoption.

2010-03-08 @ 18:45:26
URL: http://ettnyttsteg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC