Pinsamt.

2010-03-27 @ 19:22:01
Att folk kan uppge olika identiteter och försöka trycka ner mig och hoppas att mitt barn ska dö.  Att en person aldrig kan stå för vem han eller hon är. Det är ju bara pinsamt, men vem du än är. Så kan du inte trycka ner mig för du lyckas inte tro mig. Så lägg ner nu, du visar ju bara att du själv har problem, för normala människor skriver inte som du gör. Men jag tar inte åt mig, så fortsätt gör det om du finner någon mening med det. Jag bryr mig inte, eller mår inte dåligt av det bara så du vet.
Iallafall, så blir det snart mat här hemma och mys med familjen. Körslaget är ju så jävla tråkigt så hoppas att det finns något annat man kan kolla på idag. Annars har jag ju några härliga boxar jag kan börja kolla på med, prison break oc eller satc? hmm bra fråga det där. Jaja, nu blir det mat här hemma och mys framför tv'n. Ha en bra lördag kära läsare:)
Kommentarer
Postat av: Elin

Det finns tydligen folk till allt. Ville bara säga att du kommer bli en underbar mamma som din son/dotter kommer att älska =) Kram

2010-03-27 @ 19:47:32
Postat av: Jessica

Sv: Ja nu kan jag det men i början så spydde jag av bara vatten. Fick inte behålla något de första 13 veckorna.

2010-03-27 @ 20:41:57
URL: http://crazybarbiedoll.blogg.se/
Postat av: Klara

Vad är det för en elaka människor?:S

sv: Jaa du, jag kallar henne inte vid något namn alls, vilket känns knäppt såklart men för mig är hon verkligen inte någon Tilde tyvärr! Vi får se vad det blir till slut men det är en svinjobbig process..

Kram!

2010-03-27 @ 20:46:51
URL: http://mammaklara.blogg.se/
Postat av: Klara

Stå på dig i alla fall! Du verkar vara superstark:)



Ja vi får se vad hon blir för en.

Kramar

2010-03-27 @ 20:58:33
URL: http://mammaklara.blogg.se/
Postat av: Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

Ja men absolut kan vi hålla kontakten :)

Vilket kön gissar ni på det är?



Hehe tack så mycket :)

Kram

2010-03-27 @ 21:10:52
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Postat av: Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

Hehe då är det säkert en flicka. Min känsla stämde om att det var en flicka :)



Nej men usch vad tråkigt. Får man fråga varför han inte vill vara med?

Kram

2010-03-27 @ 21:16:33
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Postat av: Alice

Skit i alla elaka kommentarer. Så länge du känner dig stark och vill göra detta så kommer det gå bra! det kommer bli alldeles toppen. och du kommer att vara en underbar mamma!

jag har aldrig träffat dig och bor tom i en annan stad. men jag har läst igenom alla dina inlägg och tycker att du har lyckats ta dig igenom de svåraste situationerna. och även om det kan vara svårt att bli mamma i ung ålder så kan du tänka att du kommer klara det!



lycka till med allt, kram alice :)

2010-03-28 @ 01:24:57
Postat av: theres - mamma till vincent

Jag förstår inte att folk har mage att vara så vidriga och okänsliga. Hur kan man önska någon något så fruktansvärt som missfall? Jag var själv 19 när jag var gravid och fick inga sådanna påhopp. Jag kanske bara hade tur att de människorna inte invaderade min blogg. Förstår att det är tungt med de kommentarerna. De bör sitta hemma och skämmas för att inte ha växt upp till fina människor med medkänsla för andra.



Hoppas allt kommer gå jättebra!

2010-03-28 @ 21:36:06
URL: http://therestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC