Placeras på hyllan.

2010-03-11 @ 20:09:48
Är så otroligt trött idag, jag vet inte riktigt vad det är som gör mig såhär trött men jag ska iallfall sova nu, klockan har typ nyss passerad åtta vad är detta?. I morgon börjar jag åtta och går till ett, helt okej då dagen går snabbt. Jag har ju lunch från 12-13 så man kan säga att jag slutar klockan ett. I morgon ska jag och robbin nog till borås, och även köpa en paket till lillprinsen som ja skrivit om, min lilla kusin ni vet?..
Nu ska ja gå  och borsta tänderna och sedan sova, bloggen läggs lite på hyllan idag har typ inget intressant att skriva om heller. Så då skriver jag inte bara för att skriva, visst är jag smart?.
Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: säger inte ;)

2010-03-12 @ 08:08:34
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Nathalie

så fin blogg du har :)

2010-03-12 @ 16:01:51
URL: http://ntmk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC