Planeringen är inte okej

2010-03-05 @ 08:23:06
Skulle ju göra min praktik idag, så kom ja dit "uhm vi har inget att göra idag så du får åka hem" oj vilken bra planering men ska ta igen de på vc så jag gör mina dagar ja tyckte det var lite dåligt planerat. Men men skit samma blir att jobba någon extra helg typ. Så de blir att ta de lugnt här hemma ett tag, sedan ska ja till skolan och kolla över lite saker. Sedan ska ja och robbin på bio ikväll otroligt mysigt måste liksom hitta på saker när man kan. Snart kommer väl ja ligga som en strandad val i sängen haha.. I mitt förra inlägg när ja nämner "lillprinsen" tror mina läsare att jag menar mitt och robbin's barn. Men det är fel, de är min kusin som kom till världen i förrgår. Jag och robbin vet fortfarande inte vad det är för kön, men förhoppningsvis får vi reda på könet den 6:e april så det är några veckor kvar men den som väntar på något gott, väntar inte för länge eller hur säger man?.
Min graviditet är nog det bästa som har hänt mig, jag njuter verkligen och den har varit ganska felfri hittills inget slår en kväll i sängen med robbin vid min sida och denna mysiga mage, bara känslan att det finns något där inne är underbart eller när dessa små svaga buffrar kommer, gud vad mysigt. Men något som har fått ta stryk är ju min hy, inte kul för fem öre och jag har nästan försökt med allt. Någon som har något tips som faktiskt fungerar?
Nu ska jag göra i ordning lite mer skorpor med ost herregud jag äter det jämt nu för tiden, sedan ska jag allt väcka robbin han har fått någon dålig vana som gör att han sover hela dagarna haha..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC