Sanningen.

2010-03-24 @ 20:00:52
Jag har inte bloggat som vanligt på ett tag, och många har frågat om något har hänt. Och ja det kan man säga.
Jag och robbin är inte tillsammans längre, men enligt honom själv vill han ha en kontakt med barnet vad han säger nu. Detta är ju jag jätte glad för, då jag inte kan hindra honom från att träffa hans barn. Sedan hur tiden ser ut med vårat barn kan vi ju inte planera nu. Utan vi får ju se hur det blir då bebisen har kommit.
Varför det är slut mellan oss, kommer jag aldrig att berätta. Då jag tycker att det är fel.
Men det funkar inte, och så är fallet. Så jag kommer bli en ensamstående mamma, 
ja så kommer det att bli. Vad ja kommer fokusera på nu är att göra klart praktiken och göra bra ifrån mig där det är lite svårt när jag inte sover så mycket om dagarna. Men läkarna tycker jag är duktig, och de tar med mig istället för ordinarie personal på operationer vilket jag tycker är jätte kul.! 
Nu är det två dagar kvar på praktiken, och nu vill jag inte ens lämna dem. Jag trivs så fruktansvärt bra på avdelningen, men jag måste tillbaka till skolan och kämpa nu in i det sista. Oavsett om jag står ensam så måste jag kämpa, jag vet att jag är stark. Jag kommer klara detta.
Kommentarer
Postat av: julia

jag vet att du kommer klara det . jag har läst din blogg och du är en helt fantastisk människa . du kommer bli den bäste mamman EVER ! kram

2010-03-24 @ 20:23:02
Postat av: Mojsan

Jag känner inte dig men utefter det jag läst i din blogg så verkar du vara en härlig och stark person! Du kommer klara dig och snart har du en liten bebis hos dig :)

2010-03-24 @ 22:46:52
URL: http://myaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC