Sista dagen.

2010-03-19 @ 07:38:07
Snaart så ska jag åka till praktiken, börjar klockan åtta och slutar fem. Ingen direkt rolig dag när de är sista dagen för denna veckan, men om jag har tur låter b mig sluta tidigare. :) Jag har verkligen inte sovit bra inatt, har drömt massa konstiga drömmar och varit uppe och kissat gång på gång. Jag har fått ytterliga kommentarer om mitt inlägg om mitt "tidigare" liv och nu ska veta att dessa kommentarer värmer verkligen, TACK.!
I helgen har jag inga planer alls förutom plugg.. Robbin kommer säkert också hit och spenderar helgen med mig också om jag har tur,? =)
Men nu måste jag skynda mig ner till praktiken börjar om tjugo min. Så vi hörs när jag är hemma..
Kommentarer
Postat av: Jessica - 20 & Gravid

Joo vi har pratat lite om Liam eller de är de vi gillar bäst men vi vill gärna se hur han ser ut först därför säger vi inte Liam just nu även om de är tänkt att han ska heta så :)



Kram

2010-03-19 @ 09:10:34
URL: http://wahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC