Söndag morgon.

2010-03-28 @ 10:29:04
Jaha första dagen på sommartiden idag då, ni har väl inte glömt att ställa fram klockan en timma?.
Sista dagen på denna veckan, vilket innebär att skolan börjar i morgon. Jag har inte varit där på sex veckor då det har varit lov samt praktik i fem veckor. Så det kommer kännas konstigt att åka till skolan i morgon, men det kommer även bli kul. Att få träffa alla igen, som man inte träffat på så länge.
Idag ska jag göra klart allt jag inte gjorde igår, dvs plugga klart städa rummet och byta sängkläder. 
Måste tacka för alla fina kommentarer och mejl jag har fått från läsare, det värmer verkligen.:)
Kommentarer
Postat av: Finni

Sitter nere i köket så är inte vid min dator och msn men skriver när jag är där! :)

2010-03-28 @ 10:47:46
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC