Söndag

2010-03-07 @ 09:04:43
Jag har varit vaken nästan en timma, medans robbin ligger och halvsover och kollar på svampbob fyrkant. Leo ligger och sover vid våra fötter så det är precis som de brukar här hemma på morgonen. Söndag idag, jag fattar inte varför dagarna går så fort man hinner knappt blinka innan det är en ny vecka igen. Idag har jag inte tänkt att göra så mycket mest ta de lugnt för kommande vecka på praktiken, när robbin har vaknat ska vi äta frukost och sedan till stan för att handla saker till maten idag. Denice skrev för ett tag sedan om sin "fjärilskyckling" som är fantastisk god så den ska vi laga idag. Sedan är ja sugen på att baka något, så vi får se hur de blir med det någon god kladdkaka kanske, eller något liknande. Annars händer inte så mycket här hemma idag, njuter så mycket man kan av att det fortfarande är helg. Nu ska ja försöka dra upp robbin för att äta frukost, undra om det går bra? Kan ju alltid försöka iallafall. 
Kommentarer
Postat av: Alex

Haha Josefin! XD Jag kommer inte åka till Australien fören jag kommit in på uni, om jag ens kommer in. Och så måste jag samla pengar först, så det kommer nog inte bli förens 2011 eller 2012..

Kommer sakna er som fan, men den dagen, den sorgen. ;)

Vi får ta vara på den här tiden ist! ;)

Kraam <3

2010-03-07 @ 13:39:31
URL: http://alexandraclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC