Städning.

2010-03-17 @ 16:00:59
Jag har äntligen vikt klart alla kläder så det är riktigt fint på pluttens hylla. Just nu håller Robbin på att byta sängkläder mellan jag vilar lite, har varit otroligt trött idag så det blir nog att jag lägger mig tidigt har ju som sagt praktik i morgon som jag ska gå till. Sedan jag skaffade min iphone och band upp mig till tre har jag verkligen fått skyhöga räkningar närmare tvåtusen kronor, kollade mitt konto nu och såg att jag fortfarande hade nästan två hundra kronor kvar att ringa för. Sedan Robbin skaffa tre så har mina räkningar minskat maximalt vilket är otroligt bra. Jag har passat på att jobba lite på inlämningar nu när jag varit ledig idag, och apu uppgiften är nästan klar vilket jag tycker är otroligt skönt att ha den gjord. Jag klickade mig in på ving och kollade resor till nästa år jag och robbin har pratat om att åka iväg en vecka någon stanns bara våran lilla familj. Något som både jag och Robbin ser fram emot. Men självklart måste vi ha en ekonomi som säger ja till detta, så vi får se vad framtiden har att bjuda på. Idag har plutten verkligen rört runt i magen och jag har känt h*n hela tiden. En otroligt mysig känsla som är väldigt svår att beskriva, som om man petar in magen fast inifrån och ut haha. Någon som förstår? dessa små sparkar är ju fortfarande så små, men desto mer bebisen växer blir också sparkarna starkare. Jag och robbin räkna ut att det är 20 dagar kvar till ul, då vi får se om plutten mår bra och vilket kön det är. Som vi längtar.<3
Kommentarer
Postat av: Emelie 17 år & väntar bebis 28 mars

Precis. Men jag tycker att det är riktigt bra att han tar sitt ansvar trots att vi inte är tillsammans :)

Jag börjar bli riktigt nervös inför förlossningen. Men det är väl så det ska vara antar jag ;)

2010-03-17 @ 17:32:30
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/
Postat av: Emelie 17 år & väntar bebis 28 mars

Ja, det är jätte bra.

Ja, snart är bebisen här och jag dör bokstavligt talat av längtan snart!

Blir det en flicka så ska hon heta Wilma :) Och blir det en pojke så har vi inte direkt något bestämt namn, men vi har funderat på Liam, Joakim & Melvin :)



Skönt att din graviditet har gått fort än sålänge.

Min har gått jätte fort faktiskt!

Jag gick i skolan fram till vecka 34 och hade fullt upp varje dag. De är nu jag börjar tycka att tiden går segt :) Men så är det nog för alla.

2010-03-17 @ 18:44:51
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/
Postat av: Emelie Andersson

Ja du hade också valt fina namn :)

Okej, ja praktik är lite segt ibland.

Går du gymnasiet eller? :)

Själv går jag andra året omvårdnad. Pluggar hemma just nu :)

2010-03-17 @ 20:52:03
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/
Postat av: Emelie Andersson

Åh vad härligt med någon som också går omvårdnad ;)

Vart praktiserar du?

2010-03-17 @ 21:00:33
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC