Tisdag.

2010-03-16 @ 07:12:08
Goodmorgon på er, igår blev de sent eftersom jag höll på att vika alla kläder och sedan pratade jag med mamma och kunde faktiskt inte sova. Somna väl närmare halv tolv, så idag är jag riktigt slö men inget att hänga läpp över. Idag händer inte mycket ovanligt, ja är på praktiken till ungefär fyra och sedan ska jag hem och plugga hela kvällen gud vad jag ser fram emot de. Har två prov när jag kommer tillbaka till skolan, underbart eller inte. Så mycket nu i slutet av skolan, jag fattar inte hur vi ska hinna med allt men men. Igår steg mina läsare med ungefär 70 unika så det tackar vi för. Mina läsare hittar tillbaka, men det är svårt att vara aktiv på bloggen när jag jobbar så långa dagar och inte alltid har tillgång till en dator på vårdcentralen. Men jag ska försöka att lägga in ett inlägg innan jag åker till praktiken.
Jag tänkte att vi kör på en frågestund tills jag är tillbaka från praktiken, fråga vad ni vill om graviditeten, mig och robbin eller något annat fram tills klockan 18:00 så besvarar jag frågorna ikväll. :)
Kommentarer
Postat av: Erik

Hej, planerade ni att skaffa barn eller?

Hur resonerade ni om ni skulle ha kvar respektive inte ha kvar barnet? Vad tyckte Robbin? Hur reagerade familjen och din omgivning?

2010-03-16 @ 12:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC