Tisdag, och en vecka kvar:)

2010-03-30 @ 09:54:51
Jar har hunnit skicka lite mejl, svara på mejl och byta lite saker här och där. Pratade även med mamma en lång stund innan, gud vad skulle jag göra utan min familj just nu?. Dem är verkligen guld värda. Jag ska snart göra mig lite frukost och sedan städa upp lite här. Idag kommer jag ha en riktig plugg dag, efter denna veckan är slut ska allt vara klart så jag slipper att dra på allt, vilket jag tycker komma bli skönt. Vill inte ha allt för mycket att göra på påsklovet direkt, då ska det vara lov och man ska vara läxfri, men ack nej. Då ska man plugga inför nationella då man ska kunna det till veckan där på. Aldrig blir man fri från läxor och prov på loven, jag har aldrig fattat det där riktigt men men.
För att byta ämne, så är det precis en vecka kvar till ultraljud nu. Herregud vad jag längtar nu och varför ska tiden gå så seeeegt när man verkligen ser fram emot något?. Annars har ju veckorna verkligen gått så fort innan, men det är väl så det ska vara antar jag. Just nu har jag en riktig vilding i magen, som sparkar och har sig. Det har verkligen börjat kännas av mer nu denna veckan, vilket är så otroligt mysigt.:) Nu ska jag göra frukost, och sedan ska jag plugga hela dagen lång, någon som är avundsjuk? Nej precis vad jag tänkte.
Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma <3

Inte om jag tränar samtidigt väll? eller?

kram Love

2010-03-30 @ 10:08:08
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma <3

Okej okej :) Jo men GI metoden verkar lite jobbig:P heheh pulver är så mycket enklare ju hehe

kram Love

2010-03-30 @ 10:34:28
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC