tisdag

2010-03-02 @ 17:53:26
Jag har varit hemma ett tag, har bara inte haft lusten att slänga mig framför datorn. Dagen på praktiken har gått bra, dock har det inte varit så mycket att göra för min del, så den har gått lite långsamt. Det har varit lite springande fram och tillbaka till labb, samt till röntgen. Annars har det inte hänt så mycket, jo på väg upp från labb står de en man i trappan och knappt får någon luft, ja frågar om han behöver någon hjälp upp men nej de behövde han inte. Jag hann inte gå mer än två steg upp i trappan till min avdelning innan mannen ramlar ihop i trappan. Jag har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv, ja trodde mannen skulle dö. Jag hitta en annan som jobbade på¨samma avdelning som mig i trappan. När hon satt kvar hos honom, sprang jag och hämtade två undersköterskor samt läkare och en rullstol. Det var synd om honom, han hade så ont att han knappt hade någon kraft kvar att andas, jag körde honom till röntgen och hoppas att de gick bra, mer vet jag inte om honom då han inte tillhörde våran avdelning. Men jag hoppas att de går bra, idag kan jag äntligen andas ut lite, jag börjar inte förens halv tio i morgon. Jag ska vara på sjukgymnastiken i morgon känns väl lite sisådär inför morgondagen, då jag känner att jag inte kommer få göra något alls och just sjukgymnastik är inget som intresserar mig. Men en kortare dag, är alltid positivt.  Ska försöka fixa en bild på magen idag, dock blir de inte med systemkameran då inte robbin är här och jag får inte tag i honom heller. Ingen aning vart han håller hus.. :(
Kommentarer
Postat av: Graviditetsbloggen

Tack för ditt svar angående "undersökning på barnvagn"Det här med barnvagnar är verkligen svårt ska du veta. Men jag har hört mycket om dessa brio vagnar att de ska vara bra. Får se hur vi gör med den här saken. Det börjar verkligen bli dags att skaffa en vagn till det kommande mirakel.

En bekväm vagn,modern, och bra. Jag har faktiskt bara hört bra om dessa brio vagnar och jag måste kolla lite mera om den vagnen. Jag tycker verkligen att det är svårt :( men nog ska de gå bra med att handla hem en fin vagn.

Allt bra med er/dig annars?

2010-03-02 @ 19:32:08
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: Graviditetsbloggen

Godmorgon! Det är bara bra med oss,lite nervös inför Ultraljudet idag kl 10:30. Men det kommer gå så himla bra. Det är verkligen svårt det här med vagnar. usch. men nog är det dags för oss med en sån snart. Måste bara hitta en som vi ska trivas med,därför tycker jag att det är väldigt roligt och viktigt att kunna ha såna här undersökningar ibland =)

2010-03-03 @ 08:52:43
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: Jessica-23 årig mamma till Tuva 1,5

Grattis till bebisen i magen!

2010-03-03 @ 09:23:38
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC