Tjugo dagar kvar.

2010-03-17 @ 21:41:21
Räkna ut idag att det är tjugo dagar kvar tills nästa ultraljuds tillfälle, vi ska göra en screening på bebisen från topp till tå för att se om det finns några tecken på att våran bebis har blivit drabbat av e's sjukdom. Pratade med min bm idag för jag mådde ju så dåligt innan idag vi pratade om hur jag har mått under graviditeten, hon frågade om jag hade börjat känna av bebisen och jag berättade då att jag har känt av bebisen sedan vecka fjorton. Vilket hon tyckte var ett mycket bra tecken, då man vet att rörelsen fungerar. Hon sa även att hon hade pratat med min läkare på spec mvc och man tror inte att denna sjukdomen går i  arv. Vilket är otroligt tur men dock vet man ju inte detta.
Bebis rör sig, det är allt jag vet än så länge. Om tjugo dagar ,får vi reda på om bebisen mår bra. Och om bebisen ligger bra får vi även se könet. Otroligt mysigt jag ska snart göra mig i ordning för att gå och lägga mig då jag är otroligt trött idag. Mina läsare stiger, vilket jag tycker är otroligt roligt. Fortsätt så.:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC