Trångt.

2010-03-25 @ 17:15:17
Ja de är precis vad det är i min säng, jag halvsitter i en obehaglig ställning och leo har lyckats somna i mellan mina ben, med sin nalle. Han har gosat in sig rejält och jag har inte ens hjärta att flytta honom. 
Idag har jag och mamma planer, vi ska åka ner till stan sedan. De är tjejkväll ikväll så vi tänkte åka och ha lite mor och dotter tid, nu ringer gannie, åååh min älskling som ska flytta till malmö. Måste prata med henne, men uppdaterar mer under dagen.
Har tagit bilder på magen idag, så dem kommer upp sedan. Jag vill ju inte att vissa ska läsa min blogg, men jag kan inte spärra ip adresser och det är otroligt jobbigt då personer trycker ner mig och sedan passar det att följa mitt liv iallafall. Hm tråkigt tråkigt, nu ska jag prata lite med gannie fisen sedan ska jag pussa på min mamma heeeeeela dagen. Jag måste ju säga att jag har världens bästa mamma.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC