Tröttheten försvinner inte.

2010-03-10 @ 18:29:59
Denna tröttheten gör mig galen, idag var ja så trött så jag var svimfärdig så M tog både blodtryck och prover på mig men inget var dåligt. Ibland är ja så trött så jag knappt kan hålla mina ögon öppna, och det ser ju inte direkt bra ut när man är på en apu plats. Jag fick gå nästan en timma tidigare, och imorgon jobbar jag igen. Skulle ju igentligen vara ledig, men ska jobba in dagen men tänkte gå tidigt i morgon runt två tiden eller något. Ja ska springa ner till min bm och prata lite med henne. Idag ska jag försöka börja på apu uppgiften samt göra lite andra uppgifter så jag inte har så mycket att göra när jag kommer tillbaka till skolan. Jag satt och tänkte vad jag och robbin skulle hitta på i helgen, men ack nej jag jobbar ju fredag och lördag. Så jag har EN ledig dag denna veckan och sedan jobbar jag fem dagar igen, woho vad roligt men bara att bita ihop nu efter vecka tolv är det över vilket jag tycker är skönt.
Nej nu ska jag sluta att klaga på min apu, och plugga lite och sedan krypa ner i sängen i morgon börjar jag halv nio, vilket är otroligt skönt!
Kommentarer
Postat av: emma - 18 år med bebis i magen

jag är också trött HELA tiden.. smällar man får ta i guess ;)

2010-03-10 @ 18:34:33
URL: http://emmasc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC