Typiskt!

2010-03-30 @ 12:16:24
Jag sitter och pluggar, ska skriva om en budget samt lyxresa till London jag var typ klar, jag skulle bara skriva samman allt. Tror ni jag hittar hela arbetet om budget resan då?. NEJ! den är borta, jag hade gjort den på praktiken men antagligen skickade jag aldrig mejlet. Smart där Josefin, så nu får jag sitta och göra OM allt, precis allt. Och jag som hade lagt ner så mycket tid på detta arbete, gud vad sur jag blir på mig själv. Om någon av er har tips på bra sidor om budget resor till London, så får ni gärna skriva det.:) Nae nu ser jag mitt påskägg, som jag fick för tidigt av pappa. Jag tror han tyckte lite synd om mig och trösta mig med ett mega påskägg. Det är typ slut snart, men man pluggar alltid bättre om man har något att tugga på. Eller? det har jag iallafall.:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC