Uppe med tuppen.

2010-03-09 @ 07:31:15
Nej kanske inte riktigt, gick upp 06:45 och var pigg för en gång skull. Har fått en sådan himla energi nu det senaste jag vettetusan var den kommer ifrån. Nu halvsitter jag i sängen och kollar vakna med the voice, och åt frukost för en liten stund sedan i sängen självklart. Fast jag inte gillar när robbin äter mat i sängen, men jag får haha.
Ska strax göra mig i ordning för att åka till praktiken, jobbar till FEM idag, wooho vad kul. Jag hoppas att det är mycket att göra idag, annars får jag sitta och plugga med skoluppgifter nåväl. Jag har ju verkligen förlorat läsare sedan jag började praktiken, vilket är tråkigt men jag har ca 50-100 beroende på dag som faktiskt läser bloggen. Det skulle vara roligt om ni skrev vem ni är, hur gammal är du, vart bor du och vad är det som får dig att läsa min blogg. Kan jag förbättra något, eller är ni nöjda med bloggen som är den är i nuläget.
Jag har även tänkt dra igång en frågestund snart, är ni suga på det?
Nu ska jag ner till vårdcentralen och leka doktor, haha ni får ha en bra dag så hörs vi lite senare ikväll, lite över fem tiden.
Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Mysigt :) Skönt för dig!

2010-03-09 @ 08:29:48
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Visst är det? :D Det är köpt där mamma jobbar, brisak heter det. Är typ som rusta fast med kvalité på grejerna :P Alltså, lika billigt men med kvalité :) super bra affär!

2010-03-09 @ 16:58:16
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC