8 veckor kvar ungefär.

2010-03-31 @ 17:24:51
Skoldagen har varit otroligt onördig idag, men den gick bra. Och jag fick gjort det jag skulle alltså mötet med rektorn och pratade med min lärare i psykologi b, som för övrigt ska ha barn samma månad som mig.:)
så kom hela klassen  hem med lite extra skoluppgifter som ska vara klara efter lovet. Vi har så mycket i skolan nu, att jag inte ens fattar hur vi ska orka detta?. Men det är nog inte bara våran klass som har mycket att göra antar jag. Det är ju bara åtta veckor tills studenten faktiskt äger rum, så det är klart att det är mycket att göra nu i slutet. Det är bara att plugga stenhårt och sedan veta att det börjar närma sig slutet av skolan. Det känns konstigt det där tycker jag, alltså att inte gå i skolan mer. Det har man ju gjort större delar av sitt liv, och nu är det liksom bara stopp.
Jag funderar på att gå och bada, eller börja läsa en bra bok.. Eller varför inte plugga lite, hm ja de finns mycket att välja på..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC