utmattad

2010-03-01 @ 19:22:56
Det blir inte så mycket skrivet i bloggen under veckorna då jag praktiserar, jag är så sjukt trött när ja kommer hem då jag inte är van att hålla igång så mycket på dagarna som man gör. Stor skillnad att sitta still i en bänk eller att springafram och tillbaka timme ut och timme in. Idag har jag jobbat från 8:30-17:00 behöver jag säga att jag är trött. Det har verkligen varit kaos på mottagningen idag, en dansk läkare som inte kan mycket svenska eller kan datasystemet som finns på vårdcentralen, dessutom låg han ca 3 timmar efter i sin tidbok. Så hans patienter var skitarga, och fick komma in en timma senare än vad dem skulle. Mitt i allt fick vi andra springa runt och se om de fanns någon annan läkare som kunde ta hans patienter och liknande, och på en mottagning med inte alla ordinarie läkare på plats så blev de ganska rörigt. När de väl hade lugnat ner sig runt halv fem, och man fick andas ut. Ja då kommer de en rysk tjej som kunde ca 10 ord på svenska och ingen engelska, lyckat.! Jaha då skulle man leta efter rysk tolk också, jag ville bara lägga mig ner. Jag var så trött, hade verkligen hållt på hela dagen med allt i från blodtrycks undersökningar till att vara med på operation. Så det blir inte så mycket mer skrivande idag, jag är helt slut. Magbilden för veckan ramlar in här någon gång i veckan. Nu ska ja mysa med min älskling, det kan man aldrig få för lite av.:)
Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: gött! gillar gravidbloggar, så ska följa din :)

kram

2010-03-01 @ 19:38:23
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: ★ PUSSY SUGAR ★

sv; ja det förstår jag, jag smörjer in hundra gånger om dagen för det kliar något så fruktansvärt ibland :o



peppar peppar, så har jag inte fått några bristnigar än på själva magen. höfterna har jag fått lite, brösten, låren och rumpan är det mer men ingenting jag mår dåligt av :) jag får en bebis ^^

2010-03-01 @ 21:36:03
URL: http://jfallqvist.blogg.se/
Postat av: Graviditetsbloggen

Hej. Jag och sambon har lite problem angående om barnvagnar, men du kanske kan hjälpa oss.? =) Imorgon efter vi har varit på ultraljudet, är det dags för våran del att kolla på barnvagnar till vårt lilla mirakel som är beräknad den 31 Juli, men vi har lite problem. Du kanske kan lösa det..? =) Fin blogg du har förresten, en rolig blogg med massor med bilder.Sånt gillar jag! Ska börja följa den här! =) om du tycker om barn och tycker det är roligt att följa om en graviditet så följ gärna min blogg också! grattis till det kommande barnet. Har graviditeten varit jobbigt eller gått bara bra?

2010-03-02 @ 13:46:06
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC