Vad är de för fel?.

2010-03-24 @ 07:28:09
Jag kunde inte sova igår, inte för fem öre. Men jag somnade till slut men har vaknat ett x antal gånger under även denna natt. Inte för att gå på toa, utan vaknar mest av oro eller det är något som stör mig i min sömn. Har inte sovit en hel natt sömn på två dagar nu och de börjar kännas, oavsett hur länge jag sover är jag fortfarande trött när jag vaknar. Men inget att hänga läpp för, idag är de praktik guuuuud vad rolgt. Eller kankse inte? fyfan men nu börjar de dra sig mot sitt slut så jag ska inte klaga. Idag ska ja vara på röntgen fram till tolv, och sedan på avdelningen som jag brukar. Jobbar fram till fem, men om jag har tur så slipper jag de och får gå hem tidigare. Annars idag hänger inte mycket, jag ska försöka plugga nu då jag inte har kunnat de dem senaste dagarna då jag har haft annat att tänka på.  I skrivandes stund ligger jag och kollar på vakna och försöker få i mig lite frukost.
Ne dax att göra nytta av denna dagen med, vilket inte alltid är så kul. MEN! tre dagar kvar nu så de ska nog gå.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC