Vilken dag.!

2010-03-23 @ 15:27:29
Jag ville inte till praktiken idag, inte på långa vägar men jag kämpa mig dit och gick hela dagen, riktigt stolt över mig själv. Till en början var det en otroligt seg dag, men efter tio tiden har jag knappt hunnit sitta, har varit med på en tolknings undersökning på arabiska, as kul! Sedan har jag tagit blodtryck, och gått med en läkare idag. Riktigt roligt när jag satt där och fick gissa diagnos, hade jag inte rätt? Jo de hade jag..!!:) Så där satt doktor H och jag och diskuterade diagnoser och kom fram till samma svar, vilket var roligt. Har även varit med på världens hemskaste nageltrångs op idag, halva nageln hade trängt in sig i stortån, det var fullt av var och de luktade verkligen mumma. Där får jag stå och tvätta denna hemska tå, jag trodde jag skulle svimma när som, jag har blivit så fruktansvärt känslig för lukter nu det senaste, och blod det ska vi inte ens tala om. Iallafall halva nageln tas bort, och där står doktor h och skrapar då  det finns "dubbla" naglar, och skrapar det gör han ända ner till benet. Jag satt och småkikade på detta, jag trodde jag skulle ramla ihop men jag klarade tills dem började sy ihop. Då han syr ihop skinn med nagel, då kunde jag dock inte kolla längre och gick ut.
Men dagen har varit bra, för övrigt.. Nu ska jag äta och sedan plugga., otroligt kul!
Eftersom jag inte har kunnat sova inatt, ska jag sova tidigt idag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC