Vilken natt.

2010-03-23 @ 07:19:28
Gud vilken hemsk natt, jag har verkligen inte kunnat sova. Jag mådde inte bra alls och jag hade en bebis som sparkade hela tiden och ville göra mamma på bättre humör. Och en hund som ligger och gråter i sängen, han är en hund som verkligen känner av hur man mår. Otroligt söt är han, när jag väl somnade sedan ja då vaknar jag av sms samt flera gånger under natten. Tolv, tre, fyra, fem,sex, och sju. Vilken underbar natt jag ville bara gå och lägga mig igen när jag vakna, men nej. Jag har praktik fram tills halv fem idag, kan det bli bättre mitt upp i allt detta?.. Nej faktiskt inte. Maten smakar inte bra och jag vill verkligen bara lägga mig ner och gråta.
Kollar iallafall på VAKNA nu, och försöker äta maten. Ska snart göra mig i ordning för denna hemska dag. Nej men seriöst detta är inte roligt längre, oavsett om ja blir ensam eller inte. Så älskar jag dig lilla hjärtat.<3
Kommentarer
Postat av: Carrå - 18 år och gravid

Usch vad jobbigt, vad har hänt?

2010-03-23 @ 09:10:44
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Postat av: Alex

Jag älskar er båda två! :) <3

2010-03-23 @ 10:44:51
URL: http://alexandraclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC