Woho.

2010-03-15 @ 22:25:34
Mina kära läsare hittar tillbaka, vilket jag tycker är hur roligt som helst. Har förlorat jätte många läsare pga praktiken, men jag hoppas att återfå alla när denna jädra prakik är över. Jag har just vikt ihop och sorteras alla pluttens kläder i storlekar, men är dock inte klar ännu. Ska fortsätta i morgon då jag behöver sova nu, och har en fruktansvärd värk i ryggen. Fan att inte robbin är här, hans massage är ju magisk, men men får sova istället.
Godnatt kära läsare:)
Kommentarer
Postat av: carrå 18 år och gravid

Hur kommer det sig att du köpt så mycket kläder så tidigt? och sen skulle inte du kunna ta kort på några, vore kul att se :)

2010-03-16 @ 18:28:24
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC